U MAMY:

- biust powinien już zacząć żyć własnym życiem i zalewać siarą wszystkie ciuchy (u mnie nadal cisza, a u was?)
- wszelkie falowania, kopnięcia i przeciągnięcia są bardzo wyczuwalne i czasami bolesne

U KREWETKI:

- dziecko jedyne co ma do roboty to tyć i rosnąć
- płuca są gotowe do działania
- krewetka ma silny chwyt i połyka dziennie około 750 ml wód płodowych (stąd pewnie czkawki)
- waga: około 2,7 kg


Nigdy, przenigdy nie sądziłam, że osiągnę to, co dziś rano stało się moim udziałem. Dzień zapowiadał się sennie i męcząco, niezbyt wyjątkowo. A jednak stało się. Budzik wyrwał mnie ze snu o weselu znajomych o 8:45 informacją na wyświetlaczu "badanie krwi!!!". Wstałam (czyt. stękając rozbujałam ciężarne dupsko do pionu a potem podpierając się rękoma podniosłam stukilowe ciało), chwyciłam pudełeczko na moczyk, podreptałam do WC, siadłam i...

Oddałam mocz do moczboxa nie obsikując niczego! Ani jednego paluszka, ani jednej kafelki!
Osiągnęłam perfekcję w sikaniu do pudełka
Ociekam zajebistością
Nie ociekam moczem :D


Cały dzień został poświęcony praniu i prasowaniu ciuszków dzidziolowych - jest ich nieskończona (dosłownie) ilość, jedno pranie trzeba będzie jeszcze wstawić jutro, suszarka okazała się za mała, w mieszkaniu gorąco, żeby się wszystko ładnie posuszyło, wszystko zasypane dziecięcymi gratami.
Pranie, prasowanie, składanie, układanie, porządkowanie - dżizas! 
Wszystko wyszło z foliowych opakowań, otoczki do łóżeczka, pościel, kocyk- namacalny dowód, że dziecko już zaraz-zaraz zacznie swoją drogę przez ciasne i - dzięki bogu - elastyczne kroczęcie mamusi.

A późnym popołudniem wizyta u ginekologa i kilka ważnych pytań:
- Wiesiołka można?
- Można
- Szyjka zamknięta?
- Zamknięta
- Coś wskazuje przedwczesny poród?
- Nie
- Ciśnienie ok?
- 150/100, za wysokie, to najpewniej jednorazowe, ale polecam mierzyć ciśnienie w domu
- Badania krwi ok?
- W moczu coś nie do końca, przepisujemy tabsy na przeczyszczenie dróg moczowych
- W waginie ok?
- Nie do końca, jakieś zapalonko, przepisujemy tabsy dowcipne na zapalonko
- Ile dzidziol waży? (przypominam- powinien około 2,7 kg)
- 3,25 kg (FAAAAAAAAAAAAK!)
- Ile może przytyć w 20 dni?
- No około pół kilo...
- Czyli 4 kg nie przekroczy?
- Yyy... nie wiadomo
- Nie przekroczy?!
- Nie wiadomo
- Panie doktorze, chce pan powiedzieć, że 4 kg NIE przekroczy, tak?
- USG to nie do końca dokładne badanie... więc nie wiadomo...
- Zmieniam lekarza